Bagus 7,2
berdasarkan 1143 ulasan

Apa Kata Pelanggan Kami?

Pilih Jenis Pelancong
Bagus



dari 1143 ulasan
  • Kebersihan 6,8
  • Fasilitas 5,7
  • Lokasi 7,8
  • Standar/kenyamanan kamar 7,4
  • Tingkat pelayanan 7,0
  • Harga berbanding mutu 7,9
  • Makanan 6,4
Urutkan berdasarkan
Ulasan yang terverifikasi

Jason dari Malaysia
Pasangan
Superior Twin
Menginap selama 2 malam pada bulan Maret 2016
Satisfied customer
Love the place, friendly staff. Will come back.
Diulas pada 16 Maret 2016

Raffy dari Filipina
Wisatawan berkelompok
Superior Twin
Menginap selama 7 malam pada bulan Februari 2016
Pleasant Stay
Service was good
Diulas pada 26 Februari 2016

ramin dari Inggris
Wisatawan tunggal
Superior Twin
Menginap semalam pada bulan Februari 2016
Big room , location value for money
Location and size of the rooms
Worth the money you paying .. And a good location
Diulas pada 25 Februari 2016

James dari Inggris
Wisatawan bisnis
Superior Twin
Menginap semalam pada bulan Februari 2016
Very good for an overnight stay
Location, Non smoking room, freshly decorated room
Very convenient location. Nice clean, freshly decorated room that did not smell of cigarette smoke. The bathroom and shower were excellent. Friendly staff.
Diulas pada 17 Februari 2016

Rudy dari Filipina
Pasangan
Superior Twin
Menginap selama 2 malam pada bulan Februari 2016
Diplomat Hotel
Hotel Staffs are nice and approachable, location is good and affordable room rates
we stayed there for 2 nights and it was good but there is a need for a room improvement; cracked on the walls, no exhaust fan, damaged tiles at the bathroom and no spray faucet.
Diulas pada 10 Februari 2016

Crody dari Kanada
Keluarga dengan anak dewasa
Superior Twin
Menginap selama 2 malam pada bulan Februari 2016
good stay
close to establishments and clinics.
Diulas pada 07 Februari 2016

jayson dari Kanada
Pasangan
Superior Twin
Menginap semalam pada bulan Februari 2016
Not bad
the room is outdated but it was comfortable.
Diulas pada 04 Februari 2016

Jin dari Korea Selatan
Pasangan
Superior Twin
Menginap semalam pada bulan Desember 2015
reasonable for a late check in
location, budget, kindness
because of the location,and budget, i usually visit here. it's reasonable and I will come if i need to go to Bohol again. the staff is very kind
Diulas pada 05 Januari 2016

kevin dari Australia
Keluarga dengan anak dewasa
Superior Twin
Menginap selama 2 malam pada bulan Desember 2015
stay at basic
reception
okay about 745am to 8am to 9am there was renovation going on upstairs this noise stopped every day at 9am i suggested to reception staff they they start construction a little bit later so customers could get a sleep no reply just dumb looks from staff. stayed for 8 days due to relative in local hospital showers were hot only once after 10am. staff forgot to clean room on one occasion & had to wear thongs on shower floor to avoid getting tinea. i have stayed at this hotel several times over a period of 7 years & standards appears to be lowering a little more each time possibly up to a 2 & a half star standard
Diulas pada 16 Desember 2015

Raymond dari Swiss
Wisatawan tunggal
Superior Twin
Menginap semalam pada bulan Desember 2015
quiet in the middle of the City
Location, parking space, bed
- Location is in center of the City - 20? carparks, always a free space - check-in is fast and easy (Deposit PHP 1'000) - Money change available (but rates only average) - rooms are clean and quiet - CR needs a renovation - beds are very comfortable - there is given a small toiletries - plenty TV channels, WiFi works fast - Restaurant is OK, but closes 10pm
Diulas pada 07 Desember 2015


1

Pilih program loyalitas Anda

Di bagian teratas halaman, klik PointsMAX dan Anda akan melihat berbagai maskapai penerbangan dan program loyalitas populer yang dapat Anda pilih.

2

Pilih kamar dengan poin

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Dapatkan hingga 4900 poin

Setiap kamar yang memenuhi syarat akan menampilkan jumlah poin yang Anda akan terima dalam pesanan Anda.

3

Masuklah ke akun Anda dan dapatkan poinnya!

  • ID Keanggotaan Program
  • Saya tidak menginap di kamar mana pun yang ada dalam pesanan ini. Saya membuat pemesanan ini untuk orang lain.

Masukkan nomor ID keanggotaan dari program yang Anda pilih pada saat memesan. Anda akan mendapatkan jumlah poin yang ditampilkan pada saat memesan setelah Anda check-out. Ini mudah!

Mulai di sini dan pilihlah program yang Anda inginkan: